News entry

Event: Women in Science – Your Empowered Career

On March 14, 2024 the event Women in Science – Your Empowered Career took place at IZW in Leoben, which was organized by @Polymer Competence Center Leoben GmbH (PCCL) and MCL. The aim of the event was to encourage and empower women in science. We discussed testimonials of our colleagues, shared experiences and tackled various issues during a workshop led by GenderWerkstätte.

Thank you so much for participating!

 

 

***

 

 

Event: Women in Science – Your Empowered Career

 

Am 14. März 2024 fand am IZW in Leoben die Veranstaltung Women in Science - Your Empowered Career statt, die von der @Polymer Competence Center Leoben GmbH (PCCL) und dem MCL organisiert wurde. Das Ziel der Veranstaltung war es, Frauen in der Wissenschaft zu ermutigen und zu bestärken. Bei dem Event haben wir uns mit Testimonials von Kolleginnen beschäftigt, Erfahrungen ausgetauscht und uns bei einem Workshop, der von der GenderWerkstätte geleitet wurde, mit Problemstellungen und Lösungsansätzen auseinandergesetzt.

Vielen Dank für die zahlreiche Teilnahme!